logo
Biuletyn Informacji Publicznej
Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Ełku
logo Ełk
logo BIP
Ogłoszono 11-10-2024 10:57 przez Ireneusz Dzienisiewicz
Bożena Zilborowicz - Główna Księgowa


Marsz. J. Piłsudskiego 29, 19 – 300 Ełk

tel. (87) 610 38 38

e-mail: b.zilborowicz@mosir.elk.pl

Do zakresu zadań Działu Finansowego należy w szczególności:

  1. Prowadzenie rachunkowości MOSiR Ełk zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami w sposób zapewniający właściwy przebieg operacji gospodarczych.
  2. Prowadzenie ewidencji księgowej zgodnie z obowiązującymi przepisami o rachunkowości budżetowej.
  3. Kontrolowanie prawidłowości wydatkowania środków budżetowych.
  4. Prowadzenie pełnej obsługi finansowo-księgowej MOSiR Ełk.
  5. Bieżąca ewidencja księgowa zdarzeń finansowo-gospodarczych zachodzących w MOSiR Ełk.
  6. Opracowywanie i realizacja rocznych planów finansowych w zakresie dochodów
    i wydatków.
  7. Bieżąca kontrola przychodów i wydatków jednostki.
  8. Prowadzenie pełnej sprawozdawczości finansowej i budżetowej określonej w przepisach szczególnych.
  9. Opracowywanie projektów i wdrażanie zarządzeń Dyrektora dotyczących zasad polityki rachunkowości.
  10. Prowadzenie nadzoru nad pracą innych komórek w zakresie finansowym.
  11. Prowadzenie spraw socjalnych – Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych.
  12. Sporządzanie planu szkoleń na dany rok kalendarzowy.
  13. Opracowywanie projektów statutu, regulaminu organizacyjnego, regulaminu pracy, regulaminu wynagradzania, regulaminu postępowania w sprawie udzielania zamówień publicznych oraz projektów innych regulaminów wewnętrznych z zakresu prawa pracy i administracji, zgodnie z dyspozycjami Dyrektora.
  14. Prowadzenie spraw pracowniczych w MOSiR Ełk.
  15. Prowadzenie spraw osób skazanych, skierowanych do jednostki przez Zespół Kuratorskiej Służby Sądowej, w celu wykonywania nieodpłatnej kontrolowanej pracy na cele społeczne oraz pracy społecznie użytecznej.
  16. Przygotowywanie i koordynacja spraw związanych z realizowaniem ustawy – Prawo Zamówień Publicznych i prowadzenie związanej z tym dokumentacji.
  17. Bezpośrednia współpraca z Radcą Prawnym – podmiot zewnętrzny.
  18. Przygotowywanie pism.
  19. Realizacja innych zadań wynikających ze statutu, regulaminu oraz zarządzeń i poleceń Dyrektora.

Rejestr zmian

Osoba, która wytworzyła informację:
Ireneusz Dzienisiewicz
Osoba, która odpowiada za treść:
Ireneusz Dzienisiewicz
Czas publikacji informacji:
11-10-2024 10:57
Wprowadzający informację:
Ireneusz Dzienisiewicz
Liczba wyświetleń informacji:
265
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji